Elegans Logo

ONUR UMUT
FİNANSBANK Genel Müdürü & Yönetim Kurulu Üyesi
CEO FINANSBANK & Member of the Board

Finansbank'tan "İlgi-İşlem" Merkezi


Bireysel bankacılık alanında, son dönemde büyük bir ata¤a kalkan Finansbank'ın uzun zamandır üzerinde çalıştığı, "Internet Bankacılığı" ve Telefon Bankacılığı" projelerini, Finansbank Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Onur UMUT ile görüştük.
İlgi-İşlem Merkezi adı altında geliştirilen "Internet Bankacılığı" ve "Telefon Bankacılığı", uygulamalarıyla banka şubesini ev veya ofis ortamına taşıyan Finansbank, her iki hizmet ile bankacılık işlemlerini kolaylaştırıyor.Finansbank'ın www.finansbank.com.tr" adresinde, bankacılık uzmanına not bırakma, bankacılık uzmanı ile chat yapma, repo bağlayıp kırma, kredi kartını mail order işlemlerine (elektronik alışveriş) kapatma, EFT, havale, kredi kartı başvurusu, otomatik ödeme, fatura ödemeleri gibi tüm bankacılık işlemleri gerçekleştirilebiliyor.
"Internet Bankacılığı" projesinin Finansbank; güvenlik, yazılım, geliştirme ve testleri bünyesinde bulunan personeli ile gerçekleştirdi.
Finansbank, internet ve telefon bankacılığı entegrasyonunda (chat, call me back), NCR, Lazarus ve Gantek firmaları ile çalıştı. Yurtdışından uzman yöneticilerin önderliğinde banka personeli ile ortak bir çalışma gerçekleştiren Finansbank'ın "Internet Bankacılığı" projesinin çekirdek kadrosunda 15 kişi görev aldı.
Finansbank, yeniden yapılandırdığı "Telefon Bankacılığı" hizmeti ile de tüm bankacılık işlemlerini telefon uzaklığı mesafesine indiriyor. 444 0 900 numaralı "Telefon Bankacılığı" merkezini arayan herkes hesap açma, repo bağlayıp bozma, EFT, havale, kredi kartından nakit avans çekme, fatura ödemesi gibi tüm bankacılık işlemlerini bir telefon ile yapabiliyor.
Contact Center sisteminde, dünyada mevcut olan en iyi teknolojik alt yapı sistemini kuran Finansbank, sistem entegratörü olarak seçtiği NCR firmasının liderliğinde Lucent-Definity, ITD/IVR-sesli yanıt sistemleri-inter voice, MERIT/NICE-ses kayıt sistemleri, CTI/computer telephony integration-Genesys firmaları ile ortak çalıştı. Finansbank'ın "Telefon Bankacılığı" yapısı, kullanıcılar ve müşteriler tarafından son derece akıcı, kolay anlaşılabilir, müşterilerin daha önceki işlem ve temaslarının takibini sunan, bu sayede telefonda tanınma sağlayabilecek şekilde tasarlandı ve geliştirildi.
"Telefon Bankacılığı"na toplam 120 hat ile başlayan Finansbank, yıl sonunda 240 hat ile müşterilerine hizmet vermeyi hedefliyor.
Dünyada çok yeni, Türkiye'de henüz uygulanmayan chat ve call me back (beni geri ara) fonksiyonları eklenerek internet ve telefon bankacılığı arasında bir ilişki kurulması sağlanan ilgi-işlem merkezi projesinin maliyeti yaklaşık 3 milyon USD olarak gerçekleşti.
Doğru adres ve doğru numara sloganıyla yola çıkan Finansbank, müşteri odaklı hizmet anlayışını yeni hizmetleri ile daha da geliştirmeyi hedefliyor.

ONUR UMUT:
"'TRANSACTION CARE' CENTER FROM FINANSBANK"

Finansbank now makes it easier to carry out banking transactions through "Internet Banking" and "Phone Banking". Certain banking transactions such as leaving notes to the banking specialist, chatting with him/her, conducting repo transactions, EFT, transfer etc. can easily be carried out at "www.finansbank.com.tr". Finansbank has developed its own software for the "Internet Banking" project and has carried out security, software and development tests with its own personnel. Finansbank co-operated with NCR, Lazarus and Gantek for the integration of internet and phone banking. Fifteen Finansbank personnel took part in the main team, under the leadership of foreign management experts. Through the restructured "Phone Banking" service, Finansbank shortens the way to carrying out all banking transactions on a single telephone line.
Call 444 0 900 and all banking transactions including repo transactions, EFT, wire transfer, cash withdrawal from your credit card account, bill payments etc. at the press of a button. Finansbank has set up the best technological infrastructure available regarding the Contact Centre system. The "Phone Banking" structure set up by Finansbank is easy-to-use and presents a follow-up of the previous transactions carried by a specific customer. The "transaction care" system cost some 3 million USD. Finansbank wants to improve its customer-oriented approach by providing new services.

AYAKKABI DEV‹ ECCO, DESA ‹LE TÜRK‹YE'DE
Ayakkabı giyiminde konfor, işlevsellik ve modayı biraraya getiren ve bu özelliğiyle dünyanın en çok tercih edilen markalarından biri olan Ecco, deri giyim ve aksesuar alanında ülkemizin lider kuruluşu Desa ile Türk pazarına girmek üzere bir işbirliği anlaşması imzaladı.
200'ün üzerinde modelde günde 75 bin çiftten fazla üretilen ve Alaska'dan Endonezya'ya dünyanın dört bir yanında milyonlarca insan tarafından tercih edilen Ecco ayakkabıları, artık Desa kalitesiyle Türk tüketicisinin "ayağına" gelecek.
Türkiye'de ayakkabı giyiminde çığır açacak bu dev işbirliği, 2 Haziran 2000'de düzenlenen bir basın toplantısı ile kamuoyuna duyuruldu. Toplantıda, Desa'yı Ecco'nun Türkiye'deki tek ithalatçısı ve distribütörü ile Ecco marka deri aksesuar ve konfeksiyon ürünlerinin dünyadaki tek üreticisi yapan anlaşma, Desa Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Melih ÇELET ile Ecco Servis ve Danışmanlık Grubu Başkanı Salem HATTAB tarafından imzalandı.
Toplantıda Desa-Ecco işbirliğini değerlendiren Melih ÇELET, Desa'nın yıllardır kendi yüksek kalite ve hizmet anlayışı ile açık bir vizyona sahip global markalarla stratejik iş ortaklığı yaptığını, Ecco ile varılan anlaşmanın bunun en yeni uzantısı olduğunu kaydetti.
Desa'nın kalitesi ve çağdaş tasarımlarıyla tüm dünyada beğenilen bir marka olduğunu ve bu bağlamda kendini kanıtladığını hatırlatan ÇELET, global ölçekte yaptıkları yeni işbirlikleri ile bunu daha da ileriye taşımak istediklerini vurguladı. ÇELET, sözlerine şöyle devam etti: "Türk insanını bundan 17 yıl önce valizde dünya markası olan Samsonite ile tanıştıran Desa, bugün bir başka dünya markasını, Ecco'yu çağdaş tüketicisinin beğenisine sunuyor. Bu işbirliği, Desa'nın, değişen ve gelişen tüketici ihtiyaçları doğrultusunda, özellikle giyimdeki yeni eğilimlerden tüm dünya ile aynı anda Türk insanını da yararlandırma arzusunun en somut kanıtı. Aynı şekilde Desa, yüksek kalitede çağdaş tasarımlarla üretim olanaklarından, tüm dünyayı yararlandırma konusunda somut adımlar atmakta. 4 yıl önce dünyanın en büyük perakende zincirlerinden biri olan Marks & Spencer'ın deri aksesuar ve konfeksiyon ürünlerinde dünyadaki tek üreticisi olan Desa, şimdi aynı uygulama ile Ecco markası için de üretim yapar konuma geliyor. Bu, kalitesi tüm dünyaca kabul gören bir Türk firması olarak global ölçekte bir kurum olmayı hedefleyen Desa için büyük bir başarı."


MEDYATEXT
Elegans'a mail