RUDIGER NICKEL
BSH Ev Aletleri Tic. A.Ş. Genel Müdürü
General Manager, BSH Ev Aletleri Tic. A.Ş.


SIEMENS, Beyaz Eşyanın Öteside Bir Dünya...

Kuşkusuz Siemens'i mütevazi bir atölyeden küresel bir deve dönüştüren geleceği yaratma arzusudur. Siemens 1847 yılından bu yana teknolojideki ve piyasalardaki değişimlere ayak uydurmak için değil, her zaman ürettiği teknolojiyle geleceği yönlendirmek için varoldu.
Siemens Beyaz Eşya'nın 21. yüzyıl vizyonunun oluşmasındaki anahtar rolü oynayan itici güç, geleceği yaratma arzusudur. Bu nedenle yeni yüzyıldaki teknoloji yolculuğumuza "geleceğin evinin sakinlerine yüksek bir konfor ve güvenlik sağlamak" misyonuyla başladık. Yeni vizyonumuzla geliştirdiğimiz Ev Elektroniği Sistemi - HES (Home Electronics System), merkezi bir işletim sisteminden tüm ev aletlerini birbirine bağlayan ve kontrol edebilme olanağını sağlayan bir sistem. Geleceğin ev teknolojisini tasarlarken de her zaman olduğu gibi insanın beklentilerini ön planda tuttuk. Amacımız; insanın yaşamını kolaylaştırırken güzelleştirmek; bir anlamda hayatı yaşanır kılmak.
Türkiye; Siemens Beyaz Eşya ile 1992 yılında tanıştı ve aradan geçen 9 yılda Siemens, Türk tüketicisinden hak ettiği ilgiyi gördü. Sanıyorum, Siemens'in üç yıl gibi kısa bir süre içinde 12 katına ulaşan cirosu da bunu kanıtlıyor. Türkiye ankastre ürünlerle de ilk kez Siemens markası ile tanıştı. Avrupa ve Türkiye'de ankastre mutfak cihazı pazarındaki lider konumunu yıllardır koruyan Siemens'in Türk tüketicisinin güvenini kazanması bizi çok mutlu ediyor.
Ancak biz tercih edilen ve güvenilen bir marka olmanın sadece teknoloji üretmekten geçmediğini biliyoruz.
Siemens'i 154 yıldır zirvede tutan en önemli anlayış "müşteri odaklı üretim" ve "koşulsuz müşteri memnuniyeti" ilkesidir. Mutfakları, banyoları yaşanılır mekanlara dönüştürürken her zaman bu iki ilke çalışmalarımıza yön veriyor. İnsan, teknoloji ve doğa üçgenindeki hassas dengeyi korumak da bir Siemens geleneği. Siemens, yaşam standartlarının gelişmesine katkıda bulunurken, çevrenin "gelecek" demek olduğu bilinciyle üretim yapıyor. Bu nedenle, doğaya zarar vermeyen ürünler geliştirmek ve doğal kaynakların ekonomik kullanımı Siemens'in en duyarlı olduğu konulardan biri.
Tüketicilerin satış sonrası hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanmaları markaya duyulan güveni belirleyen en önemli unsurlardan biri kuşkusuz. Bugün tüm Türkiye'deki yaklaşık 400 adet teknik servis ile satış sonrası hizmetlerde de tüketicilerimizi yalnız bırakmıyor ve servis kalitesini her geçen gün arttırmak için çalışıyoruz.
Teknolojimize olan güvenimizin bir göstergesi de 1 Mayıs 2000 tarihinde garanti süresini 3 yıla çıkarmak oldu. Siemens, 3 yıl garanti süresinin uygulanmaya başlamasından kısa bir süre sonra da beyaz eşya sektöründe bir ilke imza attı ve 3+3 formüllü garanti süresini hayata geçirerek müşteri odaklı hizmetler konusundaki kararlılığını kanıtladı.
Türk tüketicisi tarafından tercih edilmek ve güvenilen bir marka olmak elbette gurur verici. Hedefimiz bundan sonra da hizmet ve kalitede çıtayı yükseltmeye devam etmek olacak. Mutfaklarda birbirleriyle iletişim kuran cihazların yer alacağı yeni yüzyılın akıllı evlerinde de kuşkusuz Siemens imzası bulunacak.
Ancak daha da önemlisi, teknoloji bize ne sunarsa sunsun, hayalleri gerçeğe dönüştürmek ve insanların hayatlarını yaşanır kılmak 21. yüzyılda da 154 yıllık Siemens'in değişmeyen ilkeleri olmaya devam edecek.


RUDIGER NICKEL:
"SIEMENS, A WORLD AHEAD OF DURABLE GOODS"
There is no doubt that the desire to "make the future" has transformed Siemens from a humble workshop to a global giant. Since 1847, instead of trying to keep up with the changes in technology and the market, Siemens has aimed at shaping the future with the technology it produces. This is why we started off our technology journey in the new century with the mission of "ensuring a superior comfort and security to households of the future". The HES (Home Electronics System) is a system that connects all the house appliances together and enables the control of these through a central communication system. Siemens durable goods have been introduced to Turkey in 1992 and have received the interest they deserve by reaching a turnover 12 times the original in a short period of three years. Today, Siemens increases customer satisfaction in after sales services in some 400 technical workshops around Turkey. On 1 May 2000, we increased our warranty period to 3 years, another indication of our company's determination to adopt a customer focused approach in services. Whatever new technologies might present us with, the 154-year-old Siemens will continue along its basic principles of making dreams come true and helping people live their dreams.
Spot: Siemens, 3 yıl garanti süresi uygulamaya başladı




# # # # # # # #