MEHMET KILIÇ
Abbate Genel Müdürü
General Manager of Abbate


Yurtdışı pazarlarda Yabancı Markalarla Yarışabilecek Güçteyiz


Türkiye ekomisinin öncü sektörü, tekstil dünyasının bir numaralı gömlek markası ABBATE ülkemize yeni bir marka daha kazandırdı. 2002-2003 Kış Sezonu tasarımlarıyla moda dünyasına giren Lente di Abbate'nin Türkiye'deki ilk mağazası 31 Ekim 2002, Perşembe günü açıldı. İstanbul'un önemli alışveriş merkezlerinden biri olan Bağdat Caddesi'nde tüm gün süren ve yoğun bir katılımla gerçekleştirilen açılışta sahnelenen danslı mini defilede profesyonel beş dansçı LENTE koleksiyonundan örnekler sundu.

Lente di Abbate markası, 1993 yılından bu yana üretimden markalaşmaya giden süreciyle dikkatleri çeken Abbate'nin tüketicilere eksiksiz ürün sunma hedefinde önemli bir adım oluşturuyor. Abbate üretimin yanı sıra marka yaratma ve pazarlamaya verdiği önemin sonucunda moda dünyasına Bonchic by Abbate'den sonra kazandırdığı Lente di Abbate markalı ürünler, doğayla barışık dinamizmi, hareketi ve coşkuyu vurgulayan tarzıyla dikkat çekiyor.
Tasarım ekibi tarafından Sonbahar/Kış ve İlkbahar/Yaz sezonunda olmak üzere yılda 2 kez oluşturulan ana koleksiyon, her ay yenilenen ürün çeşitleriyle zenginleşiyor.
Erkek hazır giyim modasına modernist tavrı, unisex anlayışlı kombinasyonlarıyla şık ve bir o kadar da rahat alternatifler getiren LENTE ürünleri, doğa ve şehir bileşkesinin ustalıkla aktarıldığı çok alternatifli kombinasyonlarıyla modern bireyin yaşama coşkusunu stile dönüştürüyor.
Farklı onlarca materyalin, tekstürlerin yeni bir anlayışla vurgulandığı LENTE'de doğal ve yüksek teknolojinin imkanlarını kullanarak hazırlanan malzemelerden yapılmış ürünler ön plana çıkıyor.
Son yıllarda Türkiye'yi etkileyen ekonomik krizler ve tekstil sektöründe yaşanan daralmalara rağmen yeni marka yatırımlarını devam ettirdiklerini ve hedeflerini yüksek tuttuklarını belirten ABBATE Genel Müdürü Mehmet KILIÇ; "Tasarım ve üretim kalitesi konusunda dünyadaki birçok önemli markanın önüne geçecek ve yurtdışı pazarlarda da, yabancı markalarla yarışabilecek güçteyiz. LENTE DI ABBATE, gömlekten kravata, pantolona; trikodan aksesuarlara kadar geniş bir yelpazede seçenekler sunacak.
Önümüzdeki günlerden itibaren yurtiçinde ve yurtdışında mağaza sayısı ve satış noktalarımızı hızla artırarak LENTE kullanıcılarına daha yakın olmayı hedefliyoruz." dedi.
2002-2003 Kış sezonuna ait son trend renk ve kombinasyonları sunan LENTE DI ABBATE, 2003-2004 tanımlı bir dönem sonrasına ait yeni eğilimleri, öncü tavrı ile yansıtıyor.

WE CAN EASILY COMPETE WITH FOREIGN BRANDS IN INTERNATIONAL MARKETS


In October 2002, Abbate launched a new brand in textiles: Lente di Abbate. The first store of Lente was opened on Bağdat Street; one of the major shopping venues in İstanbul.
After Bonchic by Abbate, Abbate has launched its new brand Lente di Abbate which underlines a style of modernism in men's wear. Lente products offer combinations that lean towards a unisex touch coupled with a skillful blend of nature and city concepts. The General Manager of Abbate Mehmet KIlIç states: "In terms of design and production quality, we are able to leave behind many important brands in the world and we can easily compete with foreign brands in international markets. Lente di Abbate will be offering a wide array of options ranging from shirts and ties to pants as well as knitwear and accessories. Our aim is to get closer to the users of Lente in the coming days by increasing the number of our stores and points of sale both home and abroad."

# # # # # # # #