Mehmet BESLER

“Bir dünya markası olmak” hedefimize hergün bir adım daha yaklaşmaktayız
 
Coşkunöz Radyatör bugün 20.000 m2 kapalı alan üzerine kurulu. Tamamı otomatik üretim tesislerinde üretilen ürünlerin 4 kıtada 35 ülkeye ihracatını yapmakta…
 
Bize şirketinizi tanıtır mısınız ?
Coşkunöz Radyatör,çelik dilimli radyatör ve elektrikli yağlı radyatör üretimi amacı ile 1994 yılında Coşkunöz Holding bünyesinde, Bursa Nilüfer Organize Sanayi Bölgesinde kurulmuş birfirmadır.
Kuruluş yıllarında 350.000 dilim / yıl radyatör üretim kapasitesine sahip fabrikamız gelişen müşteri talepleri ve piyasa yeniliklerine ayak uydurarak1996 yılında çelik panel radyatör üretimine ve takiben 1999 yılında da banyo ve mutfaklarda ısıtma ve havlu kurutucu amacı ile kullanabilen havlu radyatörü üretimine başlamıştır.
Bugün son teknoloji ile donatılmış 2.000.000 mt/yıl panel radyatör – 100.000 adet / yılhavlu radyatörü üretim kapasitesine sahip 20.000 m2 kapalı Alan üzerine kurulutamamı otomatik üretim tesislerimizde ürettiğimiz ürünleri 4 kıtada 35 ülkeye ihracatını yapmaktayız.

İleriye dönük hedefleriniz nelerdir ?
Global pazardaki önde gelen üreticilerden birisi olan Coşkunöz Radyatör olarak misyonumuz; sürekli gelişen metod ve teknolojilerimiz ile sürdürülebilir kalite, hızlı üretim ve rekabetçi fiyat öğeleri ile müşterilerimize rekabet avantajı sağlamaktır. Bu bağlamda “bir dünya markası olmak” hedefimize hergün bir adım daha yaklaşmaktayız.

fiirketinizin sektördeki yeri ve sektörünüzün sorunları nelerdir ?
Bugün hammadde fiyatlarındaki değişkenlikler ve düzensiz ekonomik sistem sektörümüzün başlıca sorunları arasında gelmektedir.Dönemsel yaşanan arz / talep dengesi arasındaki farklılıklar ürün fiyatlarını doğrudan etkilediği gibi dönemsel yaşanan hammadde üretimindeki düşüşler satışlarımıza ve pazarımıza olumsuz yansımaktadır.
Bunun yanısıra ekonomik sistemdeki dalgalanmalar sektörümüzün direk bağımlı olduğu inşaat sektöründe yavaşlamalara ve dolayısı ile dönemsel olarak pazar hacminde daralmalara yol açmaktadır. Bu tür durumlardaki en büyük stratejimiz giderek artan müşteri portföyümüz ile pazar hacmindeki daralmalardan yara almadan geçmektir ki; bunun en güzel örneğini sektörümüz için oldukça zor geçen 2009 yılından kayıpsız hatta daha güçlü ve daha geniş portföye sahip olarak çıkmamız olarak gösterebiliriz.