ÖZLEM FİDANCI

Philips Olarak Her Zaman En Üst Ürünlerle, En Yeni Teknolojiyle, En Uygun Çözümleri Yaratmaya Çalışıyoruz
 
Özlem FİDANCI İstanbul doğumlu. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi’ni 1992 yılında bitirmiş. 1998 yılında kadar Tetrapak’ta çalışmış. Philips’te Ev Aletleri ve Kişisel Bakım Ürünleri Grup Müdürü olarak işe başlamış daha sonra Pazarlama Müdürü olmuş. 2005 yılından beri de Ev aletleri ve Kişisel Bakım Ürünleri Genel Müdürlüğü görevini sürdürüyor. Özlem FİDANCI kendisini bir “hanım” yönetici olarak değil, “yönetici” olarak düşünüyor. İşin gereği neyse, olması gereken dozlarda davranıyor. Boş vaktini oğluyla birlikte geçiriyor. Hobi olarak resim yapmayı seviyor, eşiyle birlikte yelken kullanıyor. İşini çok seviyor ve özel hayatı dışında kendini işine adadığını söylüyor. Bu işi yapmanın kişisel gelişimine de büyük faydası olduğunu düşünüyor.
 
Philips bildiğiniz gibi dünya devi bir şirket ve farklı alanlarda faaliyetlerini sürdürüyor. Kişisel bakım ürünleri ve ev aletlerinin dışında, tüketici elektroniği adı altında televizyonların, müzik sitemlerinin, monitör ve iletişim ürünlerinin bulunduğu bir grup var. Aydınlatma ve medikal sistemlerde de ciddi ve büyüyen bir organizasyonumuz var. Ayrıca yarı iletkenler grubumuz da var. Tüm bu saydığım organizasyonlar Türk Philips bünyesinde faaliyetlerini sürdürüyor.

Ev Aletleri ve Kişisel Bakım Ürünleri grubu olarak bizim misyonumuz tüketicilerimize sağlık, güzellik ve ev işlerinde beklentilerine uygun, ileri teknolojiyi kullanan heyecan verici ürünler ve deneyimler sunarak daha iyi görünmelerini, hissetmelerini ve yaşamalarını sağlamak Bunu yaparken her zaman varolan çözümlerin en iyisini ve üstün olanını sunmaya gayret gösteriyoruz. Gerçekten de Philips olarak faaliyette bulunduğumuz her alanda tüketicinin ihtiyacına yönelik bir katma değerimiz vardır. Sunduğumuz ürünlerle tüketicinin 24 saatine hitap ediyor, kişisel bakımından, evine, mutfağına, giysilerine kadar her an onunla birlikte olmayı amaçlıyoruz.

Türkiye, her alanda daha da modernleştikçe, insanımızın da pratik ve modern çözümlere olan ihtiyacı giderek artıyor. Örneğin tıraş makineleri... Avrupa’lı, Amerika’lı erkeklerde tıraş makinesi kullanma oranları neredeyse tıraş bıçağına yaklaşıyorken, Türkiye’de bu oran minimum seviyelerde idi. Ancak son dönemlerde Türk erkeği de tıraş makinesi kullanımını artırmakta. Bunun en önemli sebebi pratik, hızlı, kullanımı kolay ve modern bir kişisel bakım aracını, değişen ve modernleşen dünyamızda gerçek bir çözüm olarak görmeleri.

Bayanlar da bugün daha fazla sorumluluk alıyorlar, hem evin dirlik düzeni hem de iş hayatının sorumlulukları, kadının daha modern çözümlere olan ihtiyacını artırıyor. Philips olarak bizde kadınların kişisel bakımını kolaylaştıracak, ev temizliğine, mutfak işlerine yardımcı olacak çözümleri en üst teknoloji ile kadınlarımıza sunuyoruz. Türk kadını kariyer alanında da çok başarılı, bugün dünyanın diğer ülkeleri ile kıyasladığınızda, Türk kadınının daha fazla üst pozisyonlarda olduğunu görüyoruz, bu da Philips olarak bizim, kadınlarımıza daha çok yardımcı olmaya yönelik çözümler üretmemizi teşvik ediyor ve Philips’in Türkiye organizasyonu olarak geliştirilen ürünlerde söz sahibi oluyoruz ve ülkemize yönelik ihtiyaçların çözümünü sağlıyoruz. Tabii ürünleri tüketici ile buluşturduktan sonra işimiz bitmiyor. Memnuniyetlerini de garanti altına almamız gerekiyor. Philips olarak, birçok ürünümüze koşulsuz para iade garantisi veriyoruz, bu da ürünlerimize ne kadar güvendiğimizi gösteriyor.

Philips olarak, özellikle kişisel sağlık konusunda farklı ve yeni projelere imza atmayı planlıyoruz. Önümüzdeki dönemlerde bu doğrultuda birtakım yeni gelişmeler bekliyoruz.