Yaprak SOYKAN ING BANK KOBİ ve Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

ING BANK, Anadolu Kaplanlarını “Anadolu Aslanlarına” Dönüştürecek
 
ING Bank, KOBİ ve Ticari Bankacılık’ta atağa geçiyor. “Biz Bize Sohbetler” toplantılarıyla Anadolu’daki müşterileriyle bir araya gelen bankanın KOBİ ve Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Yaprak SOYKAN, “Hedefimiz yüzde 25’lik bir büyüme ile ticari kesimin en çok tercih ettiği ilk üç banka arasında yer almak” dedi.
 
ING Bank, büyüme motoru olarak KOBİ ve Ticari Bankacılık’ı belirledi
Hizmet verdikleri ticari müşterilerin işlerini ING Bank’ın sahip olduğu uluslararası bilgi ve tecrübeyle geliştirdiklerini ve onların büyümesine tanıklık ettiklerini ifade eden SOYKAN, etkin ve dinamik bölge teşkilatlanması sayesinde ticari kesimin ihtiyacı olan esnekliği gösterdiklerini ifade etti. 2009 yılında krizin etkilerinin yoğun olarak hissedilmesine rağmen KOBİ ve Ticari müşterilerine yaklaşık 7,5 milyar TL finansman sağladıklarını söyleyen SOYKAN, ING Grup’tan fon alımı ile ihracatçıya 1 milyar dolar döviz kredisi verildiğini belirtti ve “Yılsonu finansman hedefimiz 12 milyar TL. Hedefimiz yüzde 25’lik bir büyüme ile ticari kesimin en çok tercih ettiği ilk üç banka arasında yer almak” dedi.

Anadolu Kaplanları “Anadolu Aslanları”na dönüşüyor
ING Bank’ın Anadolu’daki varlığını KOBİ ve Ticari bankacılık müşterileri sayesinde büyüteceğinin de altını çizen Yaprak SOYKAN, Anadolu firmalarının ülke ekonomisi için önemine, Türkiye’nin ekonomik büyümesinde bu firmaların can damarı olduğuna dikkat çekti ve “KOBİ ve Ticari Bankacılık müşterilerimizin her biriyle tek tek ilgilenebilecek iştah, istek, tecrübe, altyapı ve kaynağa sahibiz. Amacımız bizimle aynı hedefleri olan “Anadolu Kaplanları”nı “Anadolu Aslanları” yapmak” dedi.
2009 yılında; “Aslan KOBİ” ile KOBİ müşterilerini yepyeni bir bankacılık yaklaşımıyla tanıştırdıklarını da hatırlatan Yaprak SOYKAN, “Kriz zamanında 5 bin KOBİ ve Ticari müşterimize Ç.A.R.E (Çözüm Arama Ekipleri) ekiplerimizle ulaştık. Onların, kriz dönemindeki ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ettik ve gerektiğinde kredilerini tekrar yapılandırdık. Kriz dönemi gerçekleştirdiğimiz bu özel yapıya dayanan hizmetlerimizi ihtiyaçlar paralelinde farklılaştırıyor olacağız. Diğer yandan, Eylül 2009 tarihinde İstanbul ve çevresinde yaşanan büyük sel felaketinden etkilenen bölgelerdeki müşterilerimizin borçlarına üç ay faiz uygulanmadı, uygun koşullarla KOBİ kredileri verildi. Bu noktada, ING Bank’ın duyarlılığı, esnek hizmet anlayışı ve akıllı çözümleri devreye giriyor” dedi. br>Biz Bize Sohbetler”in moderatörlüğünü Saba TÜMER yaparken, Asaf Savaş AKAT ve Ahmet ÇAKAR keyifli sohbetleriyle toplantıya renk katacaklar.
“Biz Bize Sohbetler”i mevcut ve potansiyel iş ortaklarının yanı sıra yerel yönetimler ile ING Bank arasında iletişim köprüsü olarak tanımlayan Yaprak SOYKAN, “Buluşmalarımızda, müşterilerimizin ihtiyaçlarını birinci ağızdan dinleyerek, bu ihtiyaçlara uygun çözüm ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz. Öncelikli hedefimiz müşterilerimizi daha yakından tanımak; bu sayede işlerini kolaylaştırmak ve geliştirmek için sahip olduğumuz altyapıyı ihtiyaçlara uygun hale getirmek ve yüzde 25’lik bir büyüme hedefi ile en çok tercih edilen ilk üç banka arasında yer almak” dedi.