Hasan EKER Burkon Turizm

Kalite Politikamız “Müşteri Memnuniyetini Sağlamak Ve Topluma Faydalı Olmak”tır
 
En önem verdiğimiz konu üstlendiğimiz projeleri en iyi şekilde sonuçlandırmak. Bu mantalitemiz bizi bugüne kadar büyüttü. 4 kişi ile başlayan ekibimiz şu anda 25 tam zamanlı personele ulaştı. Bundan sonrada amacımız bu anlayış ile kontrollü olarak mali ve hizmet yönünden ayaklarımız yere basarak büyümek.
 
Burkon Turizm ve Kongre Organizasyon Hizmetleri’nin kuruluşunu ve amacını bize anlatır mısınız?
Burkon’u 2000 yılında kurdum. Turizm işletmeciliği ve otelcilik alanında eğitim aldığım için, bu alanda ilerlemeye karar verdim. Amacımız kâr ederek büyümenin yanı sıra, topluma faydalı olmak, iş hayatındaki etik değerleri yaymak, turizm sektörünün gelişmesine katkıda bulunmaktır.

Ne tür hizmetler sunuyorsunuz? Bu hizmetlerinizi bize kısaca anlatır mısınız?
Kongre Hizmetleri
Ulusal ve uluslararası düzeyde kongre organizasyonları yapıyoruz. Kurulduğumuzdan itibaren 200’ün üzerinde organizasyon yaptık. Genellikle organizasyonlarımız 300 kişi ile 2000 kişi arasında değişen, 3-4 gün konaklamalı, toplantı, transfer, karşılama ve sosyal program hizmetlerini içermektedir. Bu alandaki en büyük gurur kaynağımız çalıştığımız dernek ve kurumlar ile sürekli çalışmamız ve hiçbir kurum ile şu ana kadar en küçük itilafımız olmamasıdır. Bu departmanımızın müşteri memnuniyeti anket ortalaması 5 en iyi puan üzerinden 4,3 olmaktadır.
Toplantı Hizmetleri
Bu departmanımızda ise şirketlere ve derneklere hizmetler vermekteyiz. Daha çok motivasyon, eğitim ve bayi toplantıları düzenlemekteyiz. Bir toplantının teknik imkanları, sosyal program ve eğitim alt yapısı ile ilgili en ideal alt yapıyı sağlamaktayız.

Uçak Biletleri Hizmetleri
Bu departmanımız ile yurt içi ve yurt dışı uçak biletleri ve vize hizmeti vermekteyiz. IATA üyesi olduğumuz için uçak biletlerini direk havayolundan alma imkanımız vardır. Yani uçak biletinde birinci eliz diyebiliriz. Bu konuda deneyimli bir kadromuz vardır.

Otel Rezervasyonları Hizmetleri
Yine bu departmanımızda kurumlara ve münferit yolculara dünya genelinde otel rezervasyonu hizmeti vermektedir.

Transfer Hizmetleri
Yine Türkiye genelinde misafirlerimize şöförlü araçlar sağlamaktayız. Büyük projelerin tüm transfer işlemlerini ve planlamasını üstleniyoruz. Bu transferleri gerek kendi araçlarımız ile gerekse tedarikçilerimiz ile gerçekleştiriyoruz.

Vizyon ve misyonunuz nelerdir ?
Vizyonumuz
Örnek alınan, yasalara uyan ve müşteriler tarafından güven duyulan, kurumsal bir firma olmak.
Misyonumuz
Turizm sektörünün gelişmesini sağlamak.Topluma ve çalışanlara faydalı olmak.
Değerlerimiz
Müşterilerine en iyi servisi verebilmeyi ilke edinmek,
Müşteri haklarına değer vermek,
Müşteri ve Burkon gizliliğini benimsemek,
Etik kurallara uymak,
Çevreye saygılı olmak,
İnsana saygılı olmak,
Sürekli iyileştirmeyi ve kalite yönetim sistemini benimsemek.

Kalite politikanızdan bize bahseder misiniz ?
Kalite politikamızı belirlerken üzerinde çok düşündük. Sonrasında “Müşteri memnuniyetini sağlamak ve topluma faydalı olmaktır.”a karar verdik. Çünkü biliyoruz ki, hayat kısa. Kazançlarımızı öbür dünyaya götürme şansımız yok. Bu nedenle topluma faydalı olmak iyi insan olmamızın gereği. Bizden önceki nesiller sürekli gelişim içerisinde olmuşlar ve dünyayı geliştirmişler. Bizde gelecek nesillere daha güzel bir dünya bırakmalıyız. Bu nedenle topluma faydalı işler yapmamız lazım. Müşteri memnuniyetine gelince, günümüzde para kazanmak çok zor. İnsanların çok zor kazandığı parayı bizim kolaylıkla heba etmeye hakkımız yok. Bu nedenle müşterilerimizi mağdur etmemek, aldığımız parayı tam olarak hak etmek, müşterilerimizin parasını kazanmaktan çok gönüllerini kazanmak bizim ana politikamız.

Kalite politikamızı gerçekleştirmek için;
Müşterilerine kaliteli hizmeti vermeyi ve hizmet kalitemizi sürekli geliştirmeyi,
Müşteri haklarını korumayı,
Müşteri gizliliğinin benimsemeyi,
Yasalara ve etik kurallara uymayı,
Çevreye saygılı olmayı,
ISO 9001:2000 kurallarını (Kalite Yönetim Sistemimizi) uygulamayı ve geliştirmeyi taahhüt ediyoruz.

Ne tür organizasyonlar yapmaktasınız? En son organizasyonlarınızdan örnekler verebilir misiniz?
En son yaptığımız işler; geçtiğimiz ay Uluslarası Saç Festivali düzenledik. Dünyaca ünlü kuaförlerin sanatlarını sergilediği, showların, gösterilerin, yarışmaların olduğu renkli bir organizasyondu. Yine bu ay İnşaat Mühendisleri ve Mimarlar Odası’nın GAP turunu yaptık, yine aynı odanın Barcelona turunu yapacağız. Yine geçen ay Bodrum’da Ulusal Uyku Tıbbı Kongresi’ni düzenledik, 4 gün süren, 4 paralel oturumun olduğu ve standların olduğu 400 kişilik bir kongreydi. Yine geçen haftalarda Kudesar firmasının tanıtım toplantısını organize ettik. Önümüzdeki yıl Bursada 1.800 kişi katılımlı Ulusal Psikiyatri Kongresi’ni organize edeceğiz.

Burkon Turizm Ve Kongre Organizasyon Hizmetleri’nin ileriye yönelik projeleri ve stratejisi var mıdır ?
En önem verdiğimiz konu üstlendiğimiz projeleri en iyi şekilde sonuçlandırmak. Bu mantalitemiz bizi bugüne kadar büyüttü. 4 kişi ile başlayan ekibimiz şu anda 25 tam zamanlı personele ulaştı. Bundan sonrada amacımız bu anlayış ile kontrollü olarak mali ve hizmet yönünden ayaklarımız yere basarak büyümek. Önümüzdeki ay açılacak Bursa Hilton otelde bir ofisimiz olacak.