DOUBLE-UP dünya markası olma yolunda
DOUBLE-UP dünya markası olma yolunda
 
Türkiye çapında 8000 satış noktasına ulaşan ve ürün yelpazesine son olarak eklediği “Nano Teknoloji Ürünleri”’yle 2008 yılına hızlı bir giriş yapan DOUBLE-UP, Madrid Protokolü’nü imzalayarak, protokol dahilindeki ülkelerde tescillendi. Yurtiçinde olduğu kadar yurtdışında da yepyeni projeleriyle atılım yapmayı planlayan markanın geleceğe yönelik hedefleriyle ilgili Pazarlama Müdürü Füsun Ünüvar şunları bildirdi: 2003 yılından başlayarak hız kazandırılan PR çalışmaları sonucunda marka bilinirliğini hedeflediği rakamlardan da öteye taşıyarak; 2007 yılı itibarıyla hayata geçirdiği sosyal sorumluluk kampanyalarıyla, topluma karşı kurum olarak görevlerini yerine getirmek amacını da üstlenen ve ISO 9001:2000 Kalite Sistem Sertifikası`yla belgelendiren DOUBLE-UP; İTO Üyeleri Tüketici`yi Koruma Taahhütnamesi`ni de imzalayarak; ürün ve hizmetlerinin kullanım ve tüketim amaçlarına uygun olduğunu da belgelendirmiştir.”