Avea, mobil dönüşümün nabzını İPZ’de tuttu
 
Avea, yurtdışından ve Türkiye’den çok değerli pazarlama profesyonellerini bir araya getirerek; markalara ve bu alanda kariyer yapmak isteyen profesyonellere yol göstermek amacıyla bu yıl 8.’si düzenlenen, İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde iki ayrı oturumda birden yer alarak; mobil teknolojilerdeki dönüşümü anlattı…
Mobil hayat kavramının eskiden bir trend olarak görülürken günümüzde adeta bir yaşam tarzına dönüştüğünü belirten Avea Mobil Uygulamalar ve İçerik Yönetimi Departman Müdürü Ömer Şen yaptığı sunumda; dünyada her gün doğan çocuk sayısının 4,5 katı kadar akıllı cihaz kullanıldığına dikkat çekti. Avea Kurumsal Pazarlama Ürün Yönetimi Müdürü Gökhan Uslu ise; tüm iletişim çeşitlerinin tek bir yerden yönetileceği platformların kullanıcılara sunulduğu bir dönem içinde olunduğunu belirterek, temassız ödeme sistemleri ile telefonların kredi kartına dönüştüğünü ifade etti.