Pınar KILIÇ
Pınar KILIÇ, reklamın dünya yönetiminde
 
Dünyada, bünyesinde hem reklamveren, hem iletişim ajansları hem de medya kuruluşlarını barındıran tek kuruluş olan Uluslararası Reklamcılık Derneği (International Advertising Association’ın - IAA) yeni dönem seçimlerinde, Pınar KILIÇ üçüncü kez Dünya Genel Sekreterliği’ne seçildi.

81 ülkede 3000’e yakın üyesi bulunan IAA’in seçimleri 18 Mart 2006’da Dubai’de yapıldı. Dünyada, Birleşmiş Milletler ve Avrupa Birliği tarafından iletişim konusunda kabul edilmiş en önemli sektör örgütlenmesi olan IAA, 40. Dünya Kongresi ile eş zamanlı olarak yeni yönetimini belirledi.

Daha önce de iki dönem aynı kuruluşun Avrupa Başkanlığı’nı yapan KILIÇ, son iki dönemdir IAA’in Dünya Genel Sekreterliği görevini yürütüyordu.