ETİK LOJİSTİK
ETİK LOJİSTİK 5. YILINI BOĞAZDA KUTLADI
 
Etik Lojistik’in lojistik sektöründe 5. yılını tamamlaması sebebiyle boğazda düzenlenen tekne organizasyonuna şirket çalışanlarının yanı sıra Etik Lojistik’in çözüm ortakları, müşte-rileri ve tedarikçileri de katıldı. Şirketin büyüme sürecinde yapılan yatırımlar yeni yapılanmalar, büyümeye paralel olarak personel artışlarından söz edilirken aynı zamanda hedefler doğrultusunda yapılacak yeni yatırımlardan bahsedildi.

Ayrıca şirket çalışanları tarafından gecede Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Bülent KARAKOYUNLU’ya ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ÇETİN KARAKOYUNLU’ya plaket verildi.

Etik Lojistik’in anlamlı gecesinde Bülent KARAKOYUNLU yaptığı konuşmada şirketin 5 yıllık yolculuğunda ilk günkü heyecan ve amatör ruhla ama profesyonelce çalışmayı amaç edinildiğini ve bir ekip çalışması yaratılarak gerçekleştirilen başarılı projelere imza atıldığını belirtti.

Etik Lojistik çalışanları gecede eğlenceli müziklerle hem yılın stresini attılar hem de yıl sonuna kadar sürecek yoğun bir dönemin başlangıcında motivasyonlarını arttırdılar.

Etik Lojistik Entegre Lojistik hizmeti verebilen, tüm süreçlerine hakim güçlü IT altyapısı ve insan gücüne sahip güçlü ve güvenilir imajı ile Lojistik sektörde fark yaratmayı başarmış bir şirket olarak yoluna devam ediyor. Etik Lojistik ayrıca Haziran ayı içerisinde ICR tarafından ISO 9001:2000 denetimini başarılı bir şekilde gerçekleştirdi. Gecede departman yöneticileri tarafından yapılan özet sunumlarda İnsan Kaynakları Yöneticisi Yeşim KABAN şirketin personel yapısını, 2007 de oluşturulan norm kadroyu ve Kalite Yönetim Sistemlerinin IT ile entegrasyonu sonucunda sistemin yüksek kalite seviyesine ulaşmadaki gelişim süreci hakkında davetlilere bilgi verdi. Ayrıca Satış Müdürü Cem KUMÇAY Etik Lojistik’in büyüme hızının çarpıcı rakamlara ulaştığını ve 2007 cirolarının ilk 6 ayda 2006’ya göre %60’ı aşan bir büyüklüğe ulaştığını belirtti. Farklı sektörlere hizmet verebilme ve yeni Lojistik merkezlerinin depolama kapasitesine olan katkılarını da anlatan KUMÇAY, 2008 hedeflerinin hazırlıklarına başladıkları bu dönemde hali hazırda sektörde son derece etkili oldukları promosyon malzemesi Lojistiği konusunda fark yaratan çözümler sunmaya devam ederek bu konuda en çok tercih edilen şirket olmaya devam etmek istediklerini konuklara aktardı.

Organizasyonda ayrıca şirketin müşterilerine sunduğu bu hizmet kalitesinin nasıl bilgi teknolojisiyle birleştirildiği hakkındaki konuşmayı Bilgi İşlem Yöneticisi Engin YAVUZ ayrıntıları ile aktardı. Avrupa Lojistik Merkezi’nden sonra Gebze’de yeni kurulan Anadolu Lojistik Merkezi’nde de RF terminalleri ile etkin stok takibinin yapılabildiğini ve sipariş aşamasından teslim sürecinin sonuna kadar tüm müşterilerinin internet üzerinden online takip edebildiklerini iletti.

Tüm bu süreçlerin her aşamasında koordinasyonu sağlayan ve müşteri ile birebir iletişim halinde olan Müşteri Hizmetleri Departmanı’nın müşteri memnuniyeti ile ilgili yaptığı çalışmaları ve yapılacaklar konusunda Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Merve BENLİ konukları bilgilendirdi.